Veřejná zakázka

Veřejná zakázka malého rozsahu - oprava chodníků v ulici Boženy Němcové

 

Výzva k podaní nabídky a zadávací dokumentace

 

Vážení, vyzýváme Vás tímto k podání nabídky do veřejné zakázky na stavební práce pod názvem

 

                      „Stavební úpravy chodníku v ulici Boženy Němcové“

 

 

Druh veřejné zakázky:                    stavební práce

Režim veřejné zakázky:                   veřejná zakázka malého rozsahu

Evidenční číslo veřejné zakázky:     VZ 2025/2

Zadavatel:                                      Technické služby Český Brod

Sídlo:                                             Palackého 339, 282 01 Český Brod

IČO/DIČ:                                       00875180/CZ00875180

Osoba oprávněná jednat:                 Ing. Miroslav Kruliš, ředitel zadavatele, miroslav.krulis@tsceskybrod.cz

Kontaktní osoby zadavatele:            Petr Sýkora, tel. 603 409 233, petr.sykora@tsceskybrod.cz

 

 

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající ve výměně nevyhovujících povrchu chodníků v Českém Brodě v ulici Boženy Němcové, pravá strana ve směru jízdy od křižovatky s ulicí Bezručova ke křižovatce s ulicí Krátká v délce cca 160 m a šíři 2 m. Stávající dlažba 30x30cm bude vyskládána na palety a odvezena na deponii Technických služeb. Obrubníky vytrhány a zpětné osazení do betonového lože. Nově položena zámková dlažba bude šedivá 10x20x6, ve vjezdech 10x20x8 šedivá, zakončena červeným slepeckým pruhem. V chodníku v místech okapových svodů budou osazeny odvodňovací žlaby z polymerického betonu s litinovým roštem.  Dodávka a položení chráničky z PVC pr. 110 mm pro kabeláž. Podrobný popis stavu a rozsahu požadovaných prací je v popisu potřebných prací, který je přílohou č. 3 zadávací dokumentace.

 Součástí veřejné zakázky jsou všechny práce, zkoušky a doklady potřebné pro řádnou realizaci a následné provozování předmětu veřejné zakázky. Součástí veřejné zakázky je i zajištění uzávěry chodníku v nutném rozsahu včetně vyřízení provizorních DIO (dopravně inženýrských opatření).

 

Místo plnění: obec a k. ú. Český Brod, ulice Boženy Němcové, parcelní číslo 202/1.

Doba plnění: 14. 7.-5. 9.2025.

Lhůta pro podání nabídek končí  16.6.2025 v 9:00 hodin

Prohlídka místa plnění:

Zadavatel nebude organizovat prohlídku místa plnění. Místo plnění je veřejně přístupné a je na účastnících, zda ho před podáním nabídky navštíví.

Způsob a místo podání nabídek: Nabídka dodavatele musí být podána výlučně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele na adrese https://ezak.cesbrod.cz.

Zadávací lhůta: Dodavatel je svou nabídkou vázán po dobu 30 dnů.

 

Hodnotící kritérium: Ekonomická výhodnost nabídky – nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší                                  

                                     nabídkovou cenou bez DPH.

                                   

Zrušení zadávacího řízení: Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení, a to bez udání důvodu.

Požadavky na způsobilost a kvalifikaci:

Základní způsobilost

Způsobilým není dodavatel, který

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu26) nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

(2) Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat

a) tato právnická osoba,

b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

(3) Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu

a) zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,

b) české právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu.

(4) Zadavatel může v zadávací dokumentaci stanovit, že podmínku podle odstavce 1 písm. a) musí splňovat také jiné osoby, než které jsou uvedeny v odstavci 2; může se jednat pouze o osoby, které mají v rámci struktury dodavatele práva spojená se zastupováním, rozhodováním nebo kontrolou dodavatele.

Profesní způsobilost:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč disponoval živnostenským oprávněním v oboru Provádění staveb, jejich změn a odstraňování.

Technická kvalifikace:

Zadavatel požaduje doložení technické kvalifikace v následujícím rozsahu: seznam poskytnutých stavebních prací za poslední 3 roky včetně uvedení ceny (zadavatel požaduje minimálně 2 akce s finančním plněním více než 0,5 mil. Kč) a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně jeho telefonického kontaktu.

 

Požadavky na sestavení nabídky:

1)         Krycí list s vyplněnými požadovanými údaji a kalkulací nabídkové ceny, vzor vizte příloha č.1 Kalkulace nabídkové ceny – uchazeč navrhne nabídkovou cenu, která bude zpracována jako smluvní, pevná a nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Při stanovení nabídkové ceny musí vzít uchazeč v úvahu veškeré náklady (mj. také správní poplatky, fotodokumentace, dopravné, tisky apod.), rizika, zisk a finanční vlivy (např. inflace), jejichž vynaložení bude nezbytné ke splnění veřejné zakázky v jejím plném rozsahu. Nabídková cena bude uvedena v členění cena bez DPH, cena s DPH a výše DPH. Veškeré ceny budou uvedeny v absolutních hodnotách v korunách českých. Kalkulace bude provedena oceněním položkového rozpočtu, který tvoří přílohu č. 4.

2)         Čestné prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci, vzor vizte příloha č. 2.

3)         Doklad splnění profesní způsobilosti – tj. o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

4)         Doklad o splnění odborné způsobilosti dodavatele v oboru dopravní stavby dle zákona 360/1992 Sb. o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. Bude doložen vztah mezi uchazečem a autorizovanou osobou.

6)         Návrh smlouvy doplněný o požadované údaje a podepsaný oprávněnou osobou (návrh – vizte příloha č. 3). Uchazeč může upravit výše uvedený návrh smlouvy, provedené změny však musí výrazně označit (např. barevně, revizemi apod.). O případných změnách ve smlouvě zadavatel s vítězným uchazečem bude dále jednat. Uchazeč nesmí upravit podmínky a požadavky zadavatele tak, aby zhoršil postavení zadavatele definované zadávacími podmínkami.

7)         Kopie pojistné smlouvy, ze které bude vyplývat, že uchazeč je pojištěn na odpovědnost za škodu způsobenou jinému ve výši minimálně 5 mil. Kč. V případě, že uchazeč, takovouto smlouvou nedisponuje, předloží buďto příslib pojišťovny o tom, že uchazeče v případě získání zakázky pojistí nebo čestné prohlášení, že se v případě získání zakázky pojistí na uvedené riziko.

Není-li v zadávacích podmínkách stanoveno jinak, doklady o způsobilosti a kvalifikaci předloží dodavatel v prosté kopii jako součást nabídky, případně předloží čestné prohlášení o splnění požadavků dle zadávací dokumentace.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Pod pojmem nabídka se rozumí údaje nebo doklady, které dodavatel podá písemně zadavateli na základě zadávacích podmínek (tj. zejména návrh smlouvy předložený účastníkem včetně dokumentů a dokladů požadovaných zadavatelem v zadávacích podmínkách, doklady o kvalifikaci). Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka; povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady prokazující kvalifikaci ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce), a to výhradně v písemné formě v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK na https://ezak.cesbrod.cz. Pro účely zamezení technických problémů s různými formáty vkládaných souborů, doporučuje zadavatel dodavatelům podávat nabídky ve formátu *.doc(x) (textové části nabídky) *.pdf (kopie dokladů) a *.xls (položkové rozpočty).

Pro podání nabídky je nutné se na tomto uvedeném profilu zadavatele nejprve zaregistrovat. Oslovení uchazeči jsou předběžně registrováni a pro možnost podání nabídky musí registraci dokončit, a to prostřednictvím certifikovaných webů portálu zadavatele, portálem dodavatele, případně jiných nástrojů. Technické dotazy lze konzultovat se správcem příslušných systémů.

Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka jednat a podepisovat podle výpisu z obchodního či živnostenského rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Účastník nemá nárok na jakoukoli úhradu v souvislosti se zpracováním a podáním nabídky.

Zadavatel si vyhrazuje právo po vítězném uchazeči požadovat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokumentů obsažených v nabídce; nepředložení těchto dokumentů bude mj. zadavatelem považováno za neposkytnutí řádné součinnosti k uzavření smlouvy.

Další požadavky zadavatele:

1)      Podáním nabídky uchazeč souhlasí se zadávacími podmínkami této veřejné zakázky.

2)      Zadavatel si vyhrazuje právo zveřejňovat veškeré dokumenty týkající se veřejné zakázky, jejího průběhu i vyhodnocení na výše uvedeném profilu zadavatele.

Přílohy:

1)      Vzor krycího listu nabídky.

2)      Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikačních požadavků.

3)      Návrh navazující smlouvy o dílo.

4)      Neoceněný položkový rozpočet.

 

 

 

Ing. Miroslav Kruliš, v. r.

ředitel zadavatele

 

Lhůta pro nabídky: 16. 6. 2025